Pop-up New York Barbershop in nhow Rotterdam

ROTTERDAM – 3 DECEMBER  2015 – In de lobby van nhow Rotterdam kan vanaf nu  iedere man zich laten knippen en trimmen door de barbiers van New York Barbershop. Iedere donderdag, vrijdag en zaterdag kunnen hotelgasten en passanten op afspraak terecht in de pop-up barbershop. De lobby van het hotel biedt een podium aan verschillende tijdelijke initiatieven. Na meerdere kunstprojecten en een pop-up store is de pop-up van New York Barbershop vanaf heden geopend.

Een rijke historie

De barbieren van New York Barbershop zijn bekend in binnen en buitenland dankzij de hoogstaande service en kwaliteit én hun rol in de ontwikkeling van het ambacht.  New York Barbershop is een Rotterdams familiebedrijf uit 1884, dat van vader op zoon is overgedragen en al vele internationale awards heeft mogen ontvangen.

“Ik heb de pier zien ontwikkelen de afgelopen 22 jaar en De Rotterdam gebouwd zien worden. De grootsheid ervan inspireerde me en toen al dacht ik na over hoe het zou zijn om New York Barbershop daar te presenteren. Het contrast met onze eigen locatie kan niet groter,” aldus Robert Lagerman, eigenaar van New York Barbershop.

Ook voor nhow Rotterdam past deze samenwerking naadloos in het hotelconcept. Hotel Director Hermann Spatt legt uit: “nhow Rotterdam is een podium voor creativiteit, kunst en ambacht met een Rotterdamse oorsprong. New York Barbershop is hier misschien wel het ultieme voorbeeld van.”

Feel like a gentlemen

De pop-up New York Barbershop is geopend op donderdag, vrijdag en zaterdag. Een afspraak maken kan via +31(0)10-4853196 of via +31-610475489.

nhow: Elevate Your Stay

nhow Rotterdam van NH Hotel Group is sinds de opening in januari 2014 een hotspot voor zowel lokale als internationale bezoekers. De lobby van nhow Rotterdam is een wisselend expositieplatform dat gasten, bewoners van De Rotterdam en passanten verrast en inspireert. Een verblijf in nhow prikkelt de zintuigen en dompelt de bezoekers onder in de laatste trends op het gebied van kunst en cultuur. Ook BAR/KITCHEN op de zevende etage is, mede door het unieke uitzicht, het zonovergoten terras aan de Maas en de programmering van Rotterdamse dj’s, een populaire plek om te vertoeven.

Fotografie: Hans Zijffers, www.craftwerk.nl. Bij gebruik foto's fotograaf vermelden s.v.p..