nhow hotel Rotterdam lanceert eigen lipstick in samenwerking met ELLIS FAAS Cosmetics.

Rotterdam, 15 april 2016 - In het nhow hotel in Rotterdam vond gisteravond de lancering plaats van de nhow red hot lipstick in samenwerking met  internationaal high end cosmetica merk ELLIS FAAS.Deze lipstick, oftewel de HOT LIPS, is de perfecte travel  essential voor de reizende (zaken) vrouw. Er is gekozen voor een bestaande ELLIS FAAS kleur die perfect past bij de rode kleur van nhow en de herkenbaarheid van de HOT LIPS collectie van ELLIS FAAS vertegenwoordigt. Dat de samenwerking uniek en eigenzinnig is blijkt wel uit de speciaal hiervoor ontworpen verpakking, beschikbaar in beperkte oplage en alleen te koop in de minibar voor de hotel gasten van nhow.

204286 unspecified%20(1) 38d461 large 1460719825

The Perfect Travel Essential

De nhow lipstick is de ideale lipstick voor de reizende (zaken) vrouw. Het product past perfect bij de visie van nhow om haar gasten een uniek en luxueus product aan te bieden van hoge kwaliteit met een lange houdbaarheidsduur.

Hermann Spatt General Manager nhow; ‘Wij streven ernaar om met nhow meer te zijn dan alleen een hotel. Door interessante, creatieve samenwerkingen te starten met andere high end merken willen we onze gasten blijven verrassen. We streven naar een unieke beleving voor onze gasten, waarbij kwaliteit, service en het creëren van een luxueus gevoel hoog in het vaandel staan. Met de nhow lipstick bieden wij onze vrouwelijke gasten een luxe product aan van hoogstaande kwaliteit en een leuke herinnering van hun bezoek aan het nhow hotel’.

Hermann Spatt

Ellis Faas, oprichtster ELLIS FAAS Cosmetics; ‘De eerste reden om het merk te beginnen was dat ik graag een oplossing wilde bedenken om make-up makkelijk mee neembaar te maken, in plaats van de reguliere overvolle make-up tas die je ondersteboven moet kieperen om te vinden wat je zoekt. Dit heeft geresulteerd in de Holder met daarin 7 pennen naar keuze en een poeder in de deksel. Ideaal voor de reizende vrouw. Wij zijn dan ook erg blij dat nhow Rotterdam ons heeft benaderd voor deze unieke samenwerking waarmee we onze klanten een bijzondere beleving aanbieden. Een samenwerking met het leukste hotel van Rotterdam, ervaren wij als een positieve groei van ons merk.

Ellis Faas

De nhow lipstick

Niet alleen mooi maar ook praktisch; De vuurrode HOT LIPS L401 is niet alleen prachtig van kleur maar ook zeer praktisch in gebruik. Het design alleen al is een mooie verschijning en daarnaast is de pen handig mee te nemen en airport safe.

204287 unspecified f867cd large 1460720045

Langdurige houdbaarheid tijdens het reizen

Door de hoge pigmentatie van het (niet-vette) product heb je maar een klein beetje nodig en is het extreem lang houdend. Zonder het risico dat je lippen bijvoorbeeld tijdens de reis uitdrogen.

Een groot voordeel van de lipstick is dat je gedurende de gehele reis er verzorgd uitziet door de frisse levendige kleur van de L401 en kom je stralend het vliegtuig uit. De L401 is geschikt voor elk huidtype, leeftijd en stijl. Parabenen vrij, niet plakkerig en heel belangrijk: niet getest op dieren. 'ELLIS FAAS Only Tested on Supermodels'.

Exclusief voor nhow Rotterdam

De nhow lipstick is in exclusieve oplage beschikbaar en alleen te koop in de minibar in de hotelkamers van nhow Rotterdam voor de prijs van  €27.

ELLIS FAAS

Ellis Faas wordt algemeen beschouwd als een van de meest invloedrijke visagisten van haar generatie”. Inderdaad werkt Ellis met de meest toonaangevende modeontwerpers, fotografen, stylisten, kappers

en modellen ter wereld en haar werk is te zien op de covers van de meest prestigieuze tijdschriften. Daarnaast heeft Ellis gewerkt voor diverse make-up merken, zoals Clinique, Lancôme en MAC Cosmetics, en werd ze door L'Oréal gevraagd om de make-up te creëren voor hun huidverzorgingsmerk Biotherm. Toen in 2007 het contract met L’Oréal eindigde lag voor Ellis de weg open om haar eigen merk op te zetten: ELLIS FAAS. En werd begin 2009 gelanceerd.